小幽小默, 齮齮齕齕!

2011年5月5日 星期四

THOR (2011)

凌晨2:08 Posted by 嘈 No comments


等了又等,因為我的名字由此英雄人物而來。
終於可以看,跟他的好朋友iron man 相比,他是神話的界別,但同時低科技、直接。可以解讀成marvel comics 的世界觀吧!
Asgard 要幾絢麗有幾絢麗,要幾壯觀有幾壯觀!
其實當中也有不少笑位,好像Thor 看到電腦滑鼠時、受傷時、以及跟Jane 相遇相知之時。
鐵絲的札記總是不理智的。

當然natalie portman 勁有氣質,不過....我心目中的男主角先生是...true blood 的eric (Alexander Skarsgård)啦! (人家真的流著北歐的血!!)


當然...Alexander Skarsgård係唔夠 Chris Hemswroth 咁大隻架喇!!(所以戲入面都有個大隻既笑位 :D)同埋Chris 個look 真係好似troy 既brad pitt,話佢冇跟我唔信囉!!!

雖然佢大隻得黎唔鈍~但我都係覺得Alexander Skarsgård比較有氣質!

個配樂成件事好正能量,遲下要買Soundtrack!!



另外,做SIF 的Jaimie Alexander 好型!! (但唔知點解我諗起...簡慕華 lol)




之但係呢....因為我死都要睇埋後面果段hidden track....畀人話我毒囉!! .\_/.

佢個official site 真係靚到喊!!!

圖片來源: google

0 意見: