小幽小默, 齮齮齕齕!

2017年10月8日 星期日

秋風起

下午5:20 Posted by 嘈 No comments
呀....終於有少少秋天既感覺
可以坐戶外位然後曬太陽發呆

但點解不約而同咁有幾個著運動衫打機既肥仔一路打機一路大叫

反而果啲你由得我靜靜咁食口煙啦係正常好多
總會有人破壞氣氛


究竟我以前有幾乞人憎
當google自己個英文名會有item係香港醜婦抵你失業抵你死老母。

啊,早幾日夢到老母叫我早啲訓
最後幾日都係極夜訓訓唔到。

放假已經係唔出聲發呆既好時間
嬲完火完又一條好漢

講你又唔信話唔好睇到自己咁重要丫嘛
哦,咁我咪要做任何extra都攤手囉
世界盃決賽咁日日猜波
反白眼反到世界盡頭

喂呀交完租好窮
但我想買jo Malone 因為不買白不買。

0 意見: