小幽小默, 齮齮齕齕!

2016年4月1日 星期五

50磅達成! 餐單曝光!!!

早前為慶祝減咗50磅,一連串既怒食活動開始!
其實我每減左十磅就會放自己一馬,畀自己放鬆幾日回歸之前肥爆既飲食習慣平衡心理

其實之前teenage 曾有暴食扣喉食到喊既黑暗歲月,經過某個有料D到既職業治療師(which 一D都唔關呢一part既 consulting 事,但醫生又唔refer我畀心理學家....[btw聽人講廢架喎.....] )我一直都覺得自己係屬於冇得救啦,同埋冇希望啦都係會一路醜落去直到我做孤獨老人畀隻貓食左半塊面咁就一世......

但經過一輪傾計打散重整深思....
其實講到尾都係

It is a game of control.

But

In which way?

In control 定係 out of control 其實都係喺自己手上面。

咁既然out of control 只會帶黎chaos....
咁....我唯有乖乖地行返大家都行既沉悶路線fit返大眾要求標準行返條易行D既路啦.....
如果行得到既,應該順手練成鋼鐵般既意志。

噢,等我數返D rewards~XD 食得仲勁過40磅果 round (因為果時仲喺醫院,真係冇啖好食)

星期五lunch time 既 pizza hut 7重芝士批~~~再加海鮮闊條麵!!!

夜晚係泰國菜冬蔭公串燒生菜包蝦膏炒飯XD

星期六朝早食左十世冇食既麥當勞熱香餅早餐!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

嘩,當一個人十世冇食過薯餅既時候真係覺得好感動
但果個moment我竟然轉左口味.....
唔想飲朱古力......竟然想飲即磨咖啡.......

星期六下晝係茶記炒麵~~~XD凍奶茶冇少甜呀!!!!!!!
然後仲有好好好好味沙嗲雞煲呀!!!!!!!

好啦跟住基本成個 easter 我都係係咁食食食食食~~~~~好歡樂~~
所以之後可以補返很多篇食評 XD
灣仔真係好多野食......返工返灣仔同西灣河好危險.....我是遊客~XD

其實.....我typical 既一日餐單係咁既....
我睇某個話畀萬六蚊營養師要帶個碗出街磅晒咁跟餐單話7個月減70磅........
拿即係咁其實有D野....portion control唔駛做到咁死既.......
總之改變煮既方法係真既......
同埋要揀野食都係真既......

早餐:
蒸小蕃薯一碌或兩碌
或者烚蛋

又或者兩塊火腿一塊芝士既芝腿治
加包鈣思寶(因為唔鍾意飲脫脂奶....無糖豆漿又冇一包包果隻..........可唔可以寫信去維他叫佢出???)

午餐:





噢,果排買左1kg 甘筍要食晒佢 XD
其實我會有一餐有時用芋絲代左粉麵果D
去水真係去得好快
咁但一個人不能完全冇碳水化合物(甘筍都可以replace的),所以某D需要時間例如M到我都係會食多個蕃薯或者5匙羹紅米, 粟米呀薯仔呀咁(大半碗囉)
菜其實真係烚,可以加黑椒~好味 XD
肉呢~ 手板心咁大囉 (營養C係用麻雀牌黎做size reference 3至5隻喎XDXDXD 我用手板 :P)
切細舊切碎佢會覺得多D ~可以蒸,可以烚=_=....都可以小小油煎炒既唔駛咁harsh既又唔係去健美比賽~
香草,泡菜,麵豉、黑椒、豉油、炸菜、鹽燒
再loop 豬, 雞,魚~

咁就係野食既組合了~~

(椰菜常出現係因為佢平同埋我鍾意食~~~XD)
其實夜晚都係差唔多呢D.....

都係咁looop loop loop 至到永永遠遠直到 reward day的降臨
之但係,我咁樣真係完全唔駛捱餓唔會驚暈響街皮膚仲好左XD

喂,加油呀拉屎藏,仲有一半路呀!!!!

0 意見: