小幽小默, 齮齮齕齕!

2015年9月7日 星期一

二十九加一,我在病房

下午2:00 Posted by 嘈 No comments

消失咗咁多日,係因為我又因為抑鬱入咗醫院
本來以為一如以往咁住十幾日就出得返黎搞掂啲藥架啦
點知醫生同我轉過晒D藥不特只仲要我減肥....
我入左院兩個星期已經減左4kg.....
仲要乜叉外來食物都唔食得,果D橙呀小甜包呀要分開晒黎食以防餓死....
T^T連D車厘子都畀人收埋....
做咩無啦啦要練成鋼鐵既意志.....

第一次過乜叉野慶祝都冇既生日都咪話唔特別...
連蛋糕都唔食得...膠刀又唔用得...
冇電話用....
好辛苦先搵到部電腦用....
與世隔絕唔知幾耐:(
仲要個病房勁多怪阿婆冇乜人傾到計......
我會唔會有一日突然之間悶死左......

0 意見: