小幽小默, 齮齮齕齕!

2014年5月10日 星期六

凌晨1:28 Posted by 嘈 , No comments


點解D細路可以咁嘈?
一三五就係咁鬧人都唔係教人
然後得到HKSAR的支票一張

我真係完全唔啱教小學
只會想擰甩佢地一個二個頭
一向唔鍾意細路
怕且會愈來愈憎

快D教完個五月就收皮我搵返長工

反而狗會D賭仔阿叔都好D
同埋好多都係後生仔聲
最怕係鄉音阿伯同懶醒阿叔

六月去旅行
呢個sem D 成績凍過水

non mean要幾時借架?
還完 grant loan就開始借 non mean
要一個Sem 讀18個credit先deferr 到 grant loan
其實我有D後悔讀master...
定直情呢個sem唔好讀住專心搵工呀?
我唔知可以點...

老豆愈老愈煩
係咁迫我煮飯
又話我唔做野然後日日都嘈交
想呻下小學份工好勞氣
佢就話我乜都唔識
喂大佬我做咁多年人剩係識考試
畀你一個文盲你話我乜都唔識
同畀死肥仔學生唱我死肥婆之歌一樣
個死肥仔學生我當佢唱歌ok呀
我放學就唔駛見佢
但兜口兜面話我乜都唔識果個你我老豆

 而家我心聲又係蘭子mode


打緊字出黎都想喊
喊著煮飯
喊著洗碗
喊著入飯盒
喊著打blog
係一滴滴滴出黎果隻喊

連睇100毛都係咁講母親節
我頂我個母親冇咗喇
淨係佢冇咗個老婆就可以咁向我發脾四
咁我連死阿媽都唔畀我喊咁我喊去邊呀?
呻下攰又係我唔知辛苦
我返屋企都唔講得去邊講呀?!
家不成家唔係我一個人既責任囉
係唔係要迫我走左去老死不相往還咁先安樂?!

BTW
買左支moscato 但冇人同我飲唔知買黎做乜
冇錢買香檳買枝 prosecco 可唔可以cheer up 我自己同洗走霉運
突然嫌啤酒太苦
係唔係因為受緊苦受唔到更苦?
係呀,我仲係食唔到苦瓜

0 意見: