小幽小默, 齮齮齕齕!

2014年3月21日 星期五

Her

凌晨3:16 Posted by 嘈 , No comments
不是影評,可能有劇透...


其實,如果冇 Scarlett Johansson 把聲,換返做 siri 或者 hi galaxy 果把聲....
代入感應該會大打折扣
Scarlett 姐把聲呢,我係女人都覺得酥軟

(如唔驚劇透,請 click 閱讀更多睇埋佢,謝謝!)



基本上成套戲都差唔多係毒L男主角獨腳戲咁...
而角色設定係後現代寫信佬,專幫人寫家書、情書
但阿男主角係典型「講就天下無敵,做就有心無力」
因為講不出聲,講不~出聲...連老婆都頂佢唔住
是咁的,佢講到佢同佢前妻家庭背景完全唔同,所以對待事情嘅態度都好唔同
由老婆master 至到 doctor 既essays 佢都每一隻字有睇「一起溫書逛街聽歌看海 etc...」
然後因為成長嘅 pace 唔同,爭執自然多.......



當佢朋友又冇乜,老婆又走佬,畀佢遇到阿 OS Samantha
風趣、幽默、creative、感性、sensitive (笑點係ok 多,有D係會心微笑,有D係卡一聲笑出黎)
根本係毒 L 相反
佢帶 Samantha 睇佢個世界,其實 Samantha 都幫佢打返開自己個世界。
(圖片來源: google)

我堅覺得 Samantha 叫條女去畀阿男主角食係可以 cut左佢...
sorr-ly sorr-ly *毛舜筠 tone*
既然係愛情,接受唔到有第三個人喺入面好正路,同到阿男主角問Samantha 有幾多個人同佢一齊有 relationship 一樣唔會接受到一樣...

Samantha 消失兩次,第一次男主角係發晒茅咁搵 Samantha, 好似真係唔見女朋友咁,老婆走佬都冇咁緊張...第二次係成個世界既OS都唔知點解消失,佢同佢個 best/ only (?) friend 阿女仔朋友Amy 一齊灰住咁睇日落...

其實睇完之後排隊食野嘅時候,我一路喺道諗,點先係一段認真同真實嘅 relationship 呢?
老老豆豆,(1)認真+(2)真實的 relationship,本人的經歷真係「原來沒有從來都沒有」...
反而好似 Amy 果D好好女仔朋友就係本人精神生活寫照,朋友狀態「如有雷同,實屬考合」。只係果個同居男人... to be exact係我老豆冇得變....所以我睇Amy 因為屋企低能事而炒個大鑊之狀態簡直係 I know that feel sis...
__________________________________________________________________________

BTW 個 OST好好聽...
尤其係呢隻,聽到骨都痹埋....


最後,我堅唔睇愛情片,我當佢科幻片入場架咋~(飄走echo mode)

0 意見: