小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年6月12日 星期二

時裝災難之胸戰

喂,唔知有冇男讀者,尷尬既敬請期待下一篇《神奇的annual dinner》。

看到題目,如果有留意在下真身是一枚plus size 中堅女子者,可能會問,plus size 都要胸戰?! 咁仲成世界?

係...要。
因為我唔小心行咗一條不歸路,上咗asos.com 訂裙。

我訂咗呢條,好靚呀可~
我著左去公司annual dinner 架~~

之但係....因為我個size 咁啱in between 2個size,咁身為怕買完唔著得落協會會員,揀大一個size 是常識吧.....就係因為大左呢個size......我.......計漏左一個事實。呢件衫係loose cut......再加上D鬼婆個胸寧舍...(        人        )..........

收到,試衫。
頂,我個胸唔夠大撐唔起件衫....
我做左廿幾年人第一次覺得自己原來唔夠大!
好大打擊呀......(回音)

苦惱左2日...個胸唔夠大撐唔起呢條裙呢個問題都唔知可以點解決....
(好...其實其他人係唔覺架...但我個心好不安....因為我好鐘意條裙呀.....又例如平均我應該一年只會著兩次裙...)
咁某日在姊妹們飯局行街期間...忍唔住問可以點算...
行動派的友人兩名立即帶我去看 nude bra (!)
期間大開眼界!
唔只兩個就咁痴上去,仲有好多款@@
就算就咁一個墊都有三百個形狀同二百種物料配合不同胸型的需要!

但...小人真是接受不了nude bra ....
可能真的因為看過太多有關nude bra 的惡趣味笑話...
default 地覺得砵仔糕係用黎跌既..........

退而求其次,去了看push  up bra。
我頂....
個push 都有好多個方向......
向上、置中、2 size up都有...............
一試....
不得了
原來個胸既比例係會嚴重影響手臂外觀。
即係本人手臂在比例上係奇粗(前提係冇一個地方幼)
當個up push 左之後呢...
手臂個比例唔同左!!!
嘩! 呢個打擊真係久久不能釋懷呀............
口賤的某位大小姐,見到平胸打擊後本人面露的灰暗表情...
更加落井下石...話上我身果隻係好似貧窮神既平胸神....T^T

圖為貧窮神....
不過,某大小姐都唔係真係好口賤啫....
因為我諗到係...貧乳神呀....sosad

0 意見: