小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年3月11日 星期日

來回地又獄又折返人間

下午4:23 Posted by 嘈 No comments
潛水潛了好久.....
話說,peak season (即公開試前) 我們總會不見天日。
當年聽阿sir 講就叫朝十晚十死亡交叉 (個阿sir真係咁講架我冇作呀!!)
今年,公司正其名為地獄特訓班。
朝早9點連上四堂,然後夜晚班照常。(係呀擺明係買返日校唔駛上堂d時段出黎,但又多人報咁先好波~~)
由於平常都上到十點半打後....於是...地獄就係咁鍊成。

而同事之間既對話都變成...
「喂呀我今日要落地獄呀...」
「嘿嘿,你星期四去地獄啦~」
「頂我連續兩日要落地獄呀...」
而上完呢d堂亦都會叫自己破地獄....一..一
正常人請唔好歧視我地......

一星期有幾日落左地獄。到到第二日我已開始作病....
先係變聲,再黎末路狂咳。
天呀.......
個地獄至到月尾呀..........

話說,呢個時節.....時凍時熱時濕時乾真係唔知想點
病到一舊飯咁...又一時有聲一時冇聲
感謝大人賜我day off,我訓左一日。

講開又講,呢排天王老闆都做到唔知自己響邊....
話說某日M小弟打黎同我奇文共賞...(我地係會以恥笑不知所謂既中英文為樂...)
聽到我響火車笑到抽筋~
但歡笑係絕對有代價.....因為我係中文認字專員(係呀我做緊英文team ga~~好雙語*丫嘛)
*好雙語乃本人大學上莊既莊名。
而奇文又同中文有關.....聰明既小朋友都知道我冇得唔出手啦~~
由於未食飯,返到去食完碗粉就打返去了解事態發展...
本來仲好開心咁奇文共賞緊.....
突然一把9唔搭八十足扮朱咪咪、不能辨識既聲講野...
平時我一定會講粗口定驚
但果日由於太眼訓.....淨係問左佢係唔係人格分裂....同埋問佢係翁文成定係鮑國平(!)
而朱咪咪就答我唔識佢地係邊個......
然後聽到狂笑.....
由笑聲之中我認得出佢係天王老闆......一..一
再加有關同事事後核實.....
er.......佢真係好大壓力....畀佢玩下啦.....

而我手上有無限咁多份卷未改。

以下片段為講解真正破地獄。



0 意見: