小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年2月28日 星期二

黑仔的故事

凌晨1:00 Posted by 嘈 , No comments
(圖為陳豪飾演之黑仔)

是咁的,2月27日乃眾人女神加加演唱會公開售票之大日子,由佢一出道就開始聽既忠實等睇佢玩乜野之徒,加上「拿,果時都話佢得架啦~」既抽濕本能,但又由於突然凍到__ __,唔想出街買飛,再加上本來朋友個朋友(呢d 位一定係朋友個朋友!!!)買到內部飛既傳聞落空。死死地氣去衝果個一定down 既system 啦......好喇,本來打算叫盡過力啦,女神(d飛)真係入極都入唔到....
無啦啦畀我入到個system 喎!!入晒d資料打畀A先生問佢係唔係買啦~我諗住佢十五分鐘前有回過我個入唔到fb status 即係醒左啦即係會聽電話啦,一聽就按confirm冇死啦。

點知...

我 __ 佢老 __ 條友仔唔聽電話而同時個 system 徹底咁 down __ 咗!

嘩,有咩慘過「原來沒有從來都沒有」? 有! 哄到埋唇邊就得手果時feel 到對家既鼻息聞到佢唇膏係咩味既時候,佢部電話爆炸呀!!!

妖。

迷信之輩(唔好聽叫姓賴) 如本人直接覺得只要a先生聽電話我就會買到飛。打算再打去鬧爆佢唔聽電話順返條氣啦......

點知,都係冇聽。

頂住度氣冇得鬧人....
好喇打算唔理佢衝出街去附近琴行睇下有冇死雞執啦......
點知老豆要我搵tv remote....


終於出左門口...快快腳去琴行啦
十度,我響街跑呀!!!個鼻出煙呀!!!(點都快過行啦妖唔準笑呀!!!)
跑到去啦....

我見到既唔係好大條人龍....
而係.......
佢執左呀!!! 執 __ 左呀!!!!

有冇咁黑呀?
有呀!!!

好啦,返工囉。
頂,走巴士,睇住佢開。

好喇A先生終於聽電話。而佢之前唔聽電話既原因係.....
佢再訓返!!!(火都黎!!!)

我用左大約廿分鐘既粗口加tvb 鬧人對白嘈到佢個人醒晒為止.....
(我認我d 語氣唔係非常認真鬧,但我把口鬧出黎既事都唔荒好聽......)
冷靜既朋友會認為呢件事唔關佢事,但果一下真係火都黎埋...
食飯既時候換個角度諗....其實佢可以畀我鬧足咁耐仲要講晒對唔住而件事其實理性地係唔關佢事都真係實在太縱容本小姐.......(廣告時間: 呢d真係港女恩物呀!)

返到公司啦....
又發現自己之前冇睇清楚份marking scheme係第二個topic之後要等大大send 個真既file黎...
再見到第一個task好有創意既marking scheme................改唔到囉一..一

我......冇野好講....
都係死死地氣做野。覆左二千零六十個電話。

仲要聽到聽日要上完堂再返tw............

希望在明天丫嘛...
我知呀! 妖!!



0 意見: