小幽小默, 齮齮齕齕!

2011年9月9日 星期五

One Day (2011)

凌晨1:37 Posted by 嘈 , No comments
*本文可能含有劇透,慎入*

圖片來源: elle.com.hk

為了 kill time 加上看預告有本人迷戀的英倫風光,再加上女主角一向都是「好睇」的指標。入場看《情約一天》對別人來說是正常不過的事。

頂,但係我知道是愛情故事但冇睇過小說。而我一向「藐」愛情片...... 誰不知我.......喊到收唔到聲。

做咩唔可以happily ever after 啫,我跟鄰坐不認識的小姐同時被突然的畫面嚇呆。

本來想睇簡單愛情片,點知個rhythm 快到阿媽都唔認得。

其實這是很愛很愛的昇華,還是不夠愛所以要保持關係呢?

(ok,我認我同時在問自己)

我知,時間到了,但我還未想得通透。




申延閱讀:《一天》 王貽興

後話:
1. 其實我唔知點解次次喺時代廣場UA 都係自己一個人睇戲。
2. 邁克的字幕真心覺得剛剛好。(雖然 British accent 係易聽得明好多XD)
3. 上映第一日就睇左,勁快手。

0 意見: