小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年7月8日 星期日

High Tea @ Drift, Hilton Pattaya

如果有下一次hea 食買玩膚淺旅行,而又係去芭堤雅,我一定會住 Hilton!
因為真係冇得輸!

首先個location... 樓下就係 central festival (大商場~) 由於冇時間行街既關係...我....冇仔細行到 central festival... (我唔明點解人地行到咁多商場...一定係因為我唔夠「港」...有辱行街精門眉呀真係....) 再望住 pattaya bay T^T 人生呀~

但...呢個地方又真係天堂與地獄...
因為...行去 hilton 既路程個地好爛... (um...我下次會狂坐 tuk tuk 架喇...)
實景黎架~真係冇得輸!(不過我認我嘆左陣冷氣先搬出去坐.....)

一去到芭堤雅就去左 drift high tea~ 因為餓到隻狗咁...
於是suppose 2個人 share 既tea set 我地一人一個啦...
不過可能因為泰國口味偏甜,upside down apple cake 同果個士多啤啤卷甜到瀨屎...
但係個 scone 同埋 chocolate mousse 係好味唔係好甜架~~ scone 既jam 係pineapple or 杏餔~ (但比較甜啦....)

之但係呢,上面咸點真係好味呀~~
(係個白麵包爭D...)
個煙三文魚 bagel 真係好好味呀~~(令我有少少想問有冇得order多個
bagel)
因為覺得熱,茶揀左 mint tea~ (用的是 Dilmah 茶包,冇得輸啦)
之但係呢...D 花草茶真係唔好飲凍...試左 R 小姐一啖 Lavender tea....oh...well...

呢個 high tea....令到我講左句...「我可以去死了...」
因為,真係好過份....

大佬呀,有 sparkling wine 或者 rose wine 揀呀!
仲要係個tea set 連埋呀!
對住咁大個海我攤響道飲酒曬太陽發呆呀! (係熱左D...)


仲要黃昏其實好靚...
再加上成個 set 都只係 400 baht (即係港幣 100 蚊) 


問你死未?

官方資料:
http://www3.hilton.com/en/hotels/thailand/hilton-pattaya-hotel-BKKHPHI/dining/index.html

0 意見: